lördag 21 juli 2012

Dagbok

9/7-12 Måndag
Har varit på ultraljud nu på min mage...väntar på svar...ultraljudet var bra och kommer att bli av med katetern. Birgitta kuratorn har varit här och fyllt i papper ang merkostnadsvårdbidrag. Jag kommer att få cytostatika på fredagar när jag hemma i Borås....om jag skulle få feber så är det bara att åka upp till barn och ungdom i Borås och ej akuten. Min mamma och pappa kommer att få ett nummer av sköterskan hemma, var dom ska ringa någon stans. Då var jag och mamma på Borås Lassarett och har tagit bort min kateter och väntar på att få komma hem. Har fått en termometer och telefonnummer till dagvården och avdelningen medans vi var kvar på avd så kom min mammas och pappas vän Ylianna på besök innan vi skulle hem. När jag kom hem var jag ute en stund på gården och pratade med Mala, Stefan, Jocke och Sebastian. Nu har jag sovit en stund när jag kom hem till pappa. Jag ville sova hos min pappa men på ett vilkor att min mamma skulle sova därmed.

Puss & kram
Mamma & Pappa
Älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar