måndag 23 juli 2012

Dagbok

20/7-12 Fredag
Då var det dax för Rasmus att få sin tredje behandling av sin medicin på Borås lasarett idag ferdag. Den bestod av två sorter. Den ena av dom kallas för guldmedicin och den andra vet jag inte vad den heter, den tar en kvart i alla fall. Men ett posetivit tecken är att jag har börjat tappa mitt hår och då märks det att min medicin har gett mig eftekt på behandlingen. När det var klart så gick jag, mamma, pappa och min bror ner och fikade som min mamma hade lovat mig göra efter jag hade fått min medicin. Men nästa gång jag ska vara här uppe så jag, och mamma eller pappa hitt upp med mig själv för då blir det lugnast för mig också. Sen åkte vi hem och då följde jag med min pappa hem en stund, och sen gick vi hem till mamma igen för att hjälpa henne med tven som höll på att ramla. Min mamma gjorde mat till oss, jag, pappa och min bror Jonis byggde upp våran blibanna på vårat rum. Nu ville jag bada och det var skönt. Jag ser farmemot att åka till Gränna med min mamma, pappa och min bror imorgon och köpa polkagrisar.

Puss & Kram
Mamma & pappa
Älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar