onsdag 25 juli 2012

Dagbok

25/7-12 Onsdag
Hur är min tanke idag? Jo, att jag har varit lite trött på förmiddagen och ville inte göra så mycket. Gick med min pappa hem och kollade hans post. Senare på eftermiddagen tog jag, mamma, pappa och min bror j
Jonis en promenad ner till stan där vi skulle göra något mysigt för att leta upp stämningen för mig en stund. Det blev pizza på alle terasen och därefter gick vi till stadsparken för att äta mjukglass och jag åt lite på den sen ville inte jag ha mer av glassen för att jag såg att min bror Jonis gick iväg till lekparken och då ville jag med göra det en stund innan vi skulle åka hem igen med bussen. Men när jag kommit hem så gick jag in en stund tills jag såg att min grannar var ute och lekte med den radio styrda brandbilen och då ville jag gå ner och prova den. Och det fick jag. Jag, mamma och pappa tog oss en härlig promenad nu på kvällen innan jag skulle sova. Jag mår både upp och ner, men jag är trött efter en stund när jag har gjort något...

Puss & Kram
Vi älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar