måndag 23 juli 2012

Dagbok

12/7-12 Torsdag
Sov länge hemma hos min mamma idag, åt frukost och väntade på att det skulle hända något. Sen åkte jag , mamma och pappa ner till stan för att lämna in till försäkringskassan och gick därefter ner till torget och kollade på brandbilen som stod där nere på stora torget. Jag fick gå upp i den och sitta i den. Därefter gick jag, mamma och pappa ner till berar och kollade lite, och vi åkte hem därefter och gick upp till Ninni & Peppe en stund. Gick hem till mamma och gjorde lite mat, sen blev det en lugn kväll och somnade gott i min mammas säng och min bror på soffan på soffan. Medans min pappa gick hem till sig och sov och då blev jag och min bror väldigt ledsna över att våran pappa gick hem till sig..

Puss & Kram
Mamma & Pappa
Älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar