måndag 23 juli 2012

Dagbok

16/7-12 Måndag
Rasmus har varit uppe på barn och ungdom idag och tagit nya prover men även att läkaren har tittat på honom. Därefter åkte vi till maxi och köpte fika, som vi skulle fika hemma hos mamma. På eftermiddagen gick jag och min pappa upp till dagis för att hämta mina saker som var kvar där.. När vi kom tillbaka så la vi oss och villade en stund.. Sen gjorde min mamma mat som bestod av stekt kassler, stekt och kokt potatis med smält smör till. Nu på kvällen tappade jag min ena mjölktand som mamma la i vatten så kan tandfen komma... Jag har även badat och det var jätte skönt så fick jag byta plåster eftersom jag inte får vara blöt där på mitt sår vid cvk. Min mamma och pappa har skickat in en dagens ros till Barn och ungdom, deras arbetskompisar. Nu blir det och titta på Lotta på Liseberg med mamma och pappa.

Puss & Kram
Mamma & Pappa
Älskar dig

Ps
Ett förslag att åka till Liseberg och kolla på Lotta på Liseberg med barnen. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar