lördag 28 juli 2012

Dagbok

26-27/7-12 Torsdag & Fredag
Vad ska man säga om dessa dagar. Jag , mamma, pappa & min bror åkte ner till stan för att fixa min mammas klocka och gick därefter till macdonals och åt hamburgare, det var gott. Sen blev jag trött och ville åka hem för att sova lite för det skulle bli en medicindag imorgon. När jag vaknade så vara det dax för att åka upp till lasarettet för att få medicin som jag får varje fredag av mina snälla sjukskötersker på barn & ungdom. När jag var färdig där så gick vi ner och fikade och åkte till min snälla Pelle och hälsade på hans jobb en stund, det tycker jag är jätte roligt att vara där bland däcken och titta. På kvällen bokade min mamma resan till Danmark som vi ska åka på över dagen på tisdag. Sen var jag ute med min snälla pappa en stund tills min mamma skickade ett sms till pappa och frågade vad klockan var. För då tyckte hon att det var dax för mig att komma in och sova lite.

Puss & Kram
Vi älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar