måndag 23 juli 2012

Dagbok

11/7-12 Onsdag
Sovit länge och väntar på att få träffa min morfar och mormor Marie som kommer hitt och hälsa på oss.. Min pappa cyklade bort till mitt dagis där han partade med mina fröknar och min rektor Marit, förklarade varför jag inte kommer mera till dagis.Min fröken Solveig och Marit blev ledsna "inte min kära Rasmus får inte vara sjuk". Sen gick jag och min mamma, min bror ner till garaset för att träffa min morfar och hans fru. Sen gick jag och min mamma bort till pappa och då somnade jag på min pappas soffa.. Min mamma gick hem till sig och bryde sig om sin "millis" lite...Sen körde vi Jonis till sin stödjfamilj och jag, mamma och pappa åkte och handlade och gick hemm till min mamma och sov och gjorde mat.

Ps
Min mamma har anmält oss till Liseberg den 23september. Det ska bli jätte kul tycker jag i alla fall. Ds

Puss & Kram
Mamma & Pappa
Älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar