lördag 21 juli 2012

Dagbok

10/7-12 Tisdag
Jag har sovit länge idag. Om en stund ska vi åka iväg till min mammas och pappas jobb och köra upp min bror till Lola. Jag, mamma och pappa åkte till min mammas jobb och lämnade in hennes läkarintyg för mig. Jag fick choklad utav min mammas chef, därefter åkte vi ner till pappas jobb och lämnade in samma intyg som vi gjorde till min mammas jobb. sedan skulle vi till folksam för att anmäla min sjukdom till dom. Men vi hittade inte folksam så vi åkte hem till min mamma och ringde till dom istället. Medans min mamma tvättade och städade för att min morfar och mormor Marie skulle komma till mig imorgon. Sen fick jag besök av Marianne som blev jätte ledsen när dom fick reda på min sjukdom. Nu vi sjugo i nio på kvällen så gick vi hem till min pappa och då ringde min mormor till pappa och frågade saker om mig och vad som hade hänt. Nu ligger jag på min pappas soffa och ser på 112 på liv och död.

Puss & kram
Mamma & Pappa
och alla i min omgivning älska dig.

Ps
Nu väntar jag på att få träffa min Morfar och hans fru
Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar