måndag 23 juli 2012

Dagbok

21/7-12 Lördag
Dagen började med att jag ringde och väckte min pappa och min bror och jagade dom att dom skulle skynda sig och bli klara. Men när dom kom bort till min mamma så var inte vi färdiga för att åka till Gränna. Efter en stund så satt vi bilen emot Gränna och det skulle bli en mysig dag. Min mamma körde upp till Gränna, när vi kommit ditt så åkte vi ner till hamn för att kolla vad dom tog för att åka över till visingsö. Men så kom min mamma på att det är bättre att gå och köpa polkagrisar först och äta innan vi åker över. När vi var färdiga med allt så tog vi bilen ner till hamnen och båten över till visingsö och där fikade vi och jag och min bror Jonis fick leka lite på ett lekland som fanns där men det kostade 25 kroner att åka saker. Sen kollade min pappa vad häst och vagn kostade det var också dyrt. När vi tyckte att det var bra där så tog jag, mamma, pappa och min bror båten tillbaka igen och då var jag jätte trött efter denna dagen. När vi gick av båten så gick vi upp till bilen för att åka hem igen till Borås.. Jag somnade i bilen och vaknade när vi stannade på Maxi, Väl hemma igen så gick jag med min pappa för att hämta sladden till kamran som jag och min mamma skulle lägga in bliderna på...När kvällen började närma sig så la jag mig på soffan och somnade så gott och sov till morgon där på.

Puss & Kram
Mamma & pappa
Älska dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar