söndag 5 augusti 2012

Dagbok

4/8-12 Lördag
Nu har det gått en månad sen jag fick reda på att jag hade en sjukdom som heter cancer i min njure och det har gått både upp och ner denna månade. Puss & Kram jag älskar väldigt mycket mina nära och kära som har ståt runt mig i denna situation och orkat med detta.

Dagen började med att jag sov länge, när jag vaknade så åt jag och min bror frukost inne på vårat rum och kollade lite på tv. Senare på dagen gick jag med min pappa hem och fixade lite saker för att vi skulle kunna åka ner och handla på maxi. Medan min mamma gjorde mat så var jag ute och lekte med min bästa vän David som har gått på mitt dagis som jag har slutat på. Efter vi hade ätit lite mat så gick jag bort och hämtade min cykel som jag ville ha och då gick jag och min pappa upp till Ninni & peppe och där träffade jag även Magnus som var där också... Sen gick vi hem till mamma  och somnade i hennes säng jätte gott..

Puss & Kram
Vi älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar